ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

1.Τρόποι Συναλλαγής

Τα προϊόντα μας αποστέλλονται μέσω της εταιρείας Ταχυμεταφορών Acs, με έξοδα αποστολής για την Ελλάδα 3,00€/αποστολή και ισχύουν οι παρακάτω χρεώσεις αναλόγως τον τρόπο πληρωμής:

  • Αντικαταβολή 2,50€
    Πληρωμή στον Courier με την παράδοση της παραγγελίας, χωρίς πιστωτική κάρτα.
  • Πιστωτική Κάρτα – 0.00 €*
    Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με την πιστωτική ή χρεωστική σας μέσω της ασφαλούς περιήγησης στο περιβάλλον της Τράπεζας Eurobank

Σε περίπτωση που ο πελάτης διαθέτει διαφορετική τράπεζα από αυτήν που συνεργαζόμαστε τότε θα πρέπει να επιβαρυνθεί τα έξοδα προμήθειας τραπεζών.

Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελίας λόγω έλλειψης αποθέματος θα ενημερώνεται άμεσα ο πελάτης  μέσω email για την αναμενόμενη διαθεσιμότητα του προϊόντος

Τονίζουμε ότι η διαθεσιμότητα στο e-shop μας δεν ανταποκρίνεται πάντα στην πραγματικότητα καθώς το σύστημά μας απαιτεί ορισμένο χρόνο για να ενημερωθεί από την αποθήκη μας.

2.Επιστροφές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν με επιβάρυνση του κόστους επιστροφής του προϊόντος ( 3,00€) .

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε της αγοράς σας και να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Για κάθε πρώτη αλλαγή ο πελάτης δεν θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος.

Για κάθε επόμενη αλλαγή στην ίδια παραγγελία, υπάρχει αυτόματη χρέωση μεταφορικών (6,00€ / αποστολή).

Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή αν δεν υπάρξει συνεννόηση με την επιχείρηση.

Για την διαδικασία αυτή  μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς μαζί μας στο 210 5739398 τις εργάσιμες ώρες ή με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση : info@perlashop.gr


* Τα προϊόντα που επιλέξατε για Αλλαγή/Παραγγελία, τα λαμβάνετε στην αναγραφόμενη τιμή αγοράς που έχει το Eshop κατά την ώρα ολοκλήρωσης  της  Αλλαγής/Παραγγελίας.

*Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι  το προϊόν καθώς και η συσκευασία του να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, χωρίς να έχει γίνει χρήση αυτού και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcodes).
Σε κάθε άλλη περίπτωση ο πελάτης χάνει το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής του προϊόντος και η επιχείρηση δεν φέρει ουδεμία ευθύνη.

*Ακύρωση παραγγελίας είναι αποδεκτή εφόσον δεν έχει συσκευαστεί & δεν έχει δοθεί στον courier η εκάστοτε παραγγελία.

Καλάθι αγορών
Μετάβαση στο περιεχόμενο